Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Ξέρω ότι το έχετε ακούσει και το έχετε δει πολλές φορές. 
Ξέρω ότι υπάρχουν πολλές εταιρίες εκεί έξω δικτυακού μάρκετινγκ. Άλλες δωρεάν, άλλες με μικρή συνδρομή. 
Πολλοι πιθανόν να έχετε και άσχημες εμπειρίες είμαι σίγουρη. Ισως γιατί δεν είχατε σωστή καθοδήγηση, ισως να απογοητευτηκατε με την άρνηση του κόσμου, ισως δεν εκπαιδευτηκατε όπως πρέπει ισως πάλι γιατί σας έταξαν ότι θα βγάλετε πολλά χρήματα γρήγορα και ευκολα.
Όμως πριν ξεκινήσετε η όταν σας προτάθηκε η όταν ακούσατε από κάποιον δικό σας άνθρωπο για τέτοιου τύπου εταιρίες ψάξατε να δείτε τι εταιρίες είναι; Αν αυτό που προωθούν είναι αξιόπιστο;; Η αν αυτά που λένε ότι θα σας δώσουν τα δίνουν τελικά; 
Θα σας πω την δίκη μου εμπειρία. 
Είχα ακούσει και είχα διαβάσει για εταιρίες που ουσιαστικά είναι εργασία από το σπίτι. Έλεγα από μέσα μου τι βλακείες είναι αυτές. Τι εργασία από το σπίτι μου λένε; Ετσι μου είχε επιβάλλει η κοινωνία και ο περίγυρος μου να σκέφτομαι και ετσι σκεφτόμουν φυσικά. 
Πριν 2,5 χρονια χτύπησε την πόρτα μου μια τέτοια εταιρία. Είπα να μην είμαι κλειστομυαλη και να ακούσω αυτό που είχαν να μου πουν.Δεν είχα καμία ιδέα για το τι σημαίνει δικτυακο μάρκετινγκ δεν είχα καμία ιδέα για τα προϊόντα που έχει η εταιρία απλώς κουρασμένη από την πρωινή μου εργασία και χωρίς καμία ιδιαίτερη προοπτική μαζί με τον σύζυγο αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε. Εφ όσον δεν χρειαζόταν να αφήσουμε την πρωινή μας εργασία γιατί σίγουρα για να μπορέσουμε να έχουμε τα προς το ζην χρειαζόμαστε έναν Σταθερο μισθό, εφ όσον θα μας καθοδηγούσαν για το το πρέπει να κάνουμε και δεν θα ήμασταν μονοι χαμένοι στο διάστημα είπαμε να ξεκινησουμε και βλέπουμε στην πορεία πως θα πάει.
Ετσι το ξεκινήσαμε. Δεν θα πω σε καμία περίπτωση ότι είναι εύκολο η ότι γίναμε πλούσιοι, θα πω όμως ότι μετά από 2,5 χρονια ένα ονειρο μου θα γίνει πραγματικότητα. Κάτι που με βαραίνει 11 χρονια τώρα και στο οποίο ένιωθα εγκλωβισμένη σαν να ήμουν σε κλουβί από το οποίο δεν μπορούσα να αποδρασω διότι δεν είχα άλλη επιλογή, τώρα πλέον λοιπόν μπορώ να φύγω από την πρωινή μου εργασία και να κάνω αυτό που αγαπώ. Γιατί δεν σας το κρύβω την εταιρία μου την αγάπησα βαθειά, τους ανθρώπους που γνώρισα τους έχω οικογένεια μου, την γνώση και την εμπειρία που απέκτησα μέσα από όλη αυτήν την διαδρομή τα έχω φυλαχτό μου, τα ταξίδια και τις στιγμες που έζησα τις έχω στην καρδιά μου αναμνήσεις μοναδικές. 
Σας προσκαλώ όλους αν θέλετε να αλλάξετε την ζωή σας και την ψυχολογία σας να έρθετε κοντά μας. Δοκιμάστε το. Όπως και εγώ ετσι και εσείς δεν έχετε να χάσετε κάτι. Ισως και να σας ταιριάξει. Και αν πάλι δεν σας ταιριάξει,, δεν έγινε κάτι, θα το έχετε δοκιμάσει όμως και  θα έχετε δημιουργήσει άλλη μια εμπειρία στην ζωή σας.
Σας περιμένω λοιπόν να γνωριστούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενας Ηγέτης δίχως τίτλο

 Τι σημαίνει άραγε αυτή η ορολογία; Πρωτού μιλήσουμε για την ουσία αυτής της δεξιότητας πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τι σημαίνει. Δεν χρειάζεται ...